Sova snart kanske?

jaa hmm, jag är lite trött faktiskt, men jag vet inte känns inte som att man kan sovan u faktiskt.
Jag ville bara ha mycket pengar o ett stort lyxigt hus =) .
det hade faktiskt varit härligt.

Idag har min syster tatuerat sig =) . yey!
de gick bra sa hon men gjorde lite ont vid fotknölen ! :O kan tänka mig det eftersom de är så tunn hud där.
Jag har ju tatuerat mig på foten och fan va det gjorde ont ! =) ursäkta mitt språk.

imorgon ska jag till skolan tråkigt med skola just nu men måste plugga projekt arbetet =( .!!

Nej nu ska jag plugga vidare o så sen ska jag väl till sängen =) .

Men kanske skriver ett litet inlägg innan läggdags =) pusss

Kommentarer
Postat av: Anna S

snygg blogg!

2010-03-16 @ 10:41:53
URL: http://thereseannas.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar; jag kan jätte gärna hjälpa dig, det är hur lätt som helst :)



du går in på kodmallar, så sätter du in koden under

<div id="header">

</div>

så ska det fungera :) vet tyvärr inte om att hittabloggen länken är så liten, för jag har ju ingen sån.. har bara kopierat deras logga och lagt in i ett inlägg och sedan länkat själva bilden. :)

2010-03-16 @ 11:57:41
URL: http://saraisakssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0