Ny frisyr o Sol

Jaa nu sitter man vid pappas data o kollar ut på det fina vädret, fan va man längtar efter sommaren nu.
Jag blir lite pirrig i magen när man tänker på de :) ! .
nästa vecka ska projekt arbetet vara inne o jag o ida har inte kommit någon vart ! .
Igår när jag o ida satt på mc donals så kommer de några äckliga Killar ni kan läsa de på www.mixxed.blogg.se
Jag har ju klippt mitt hår kort =) . passar faktiskt i det o jag trivs i det så de är ju bra. så att jag inte ångra de =) men nej nej nu ska de tom bli kortare där bak :) me like! .

ni får se en bild snart på det måste fixa batterier på min digital kamera :) ! .

Men men nu ska jag faktiskt göra iordning mig , fixa lite i ansiktet o sådär sen så skaj ag gå o möta johanna o malin vid ica i det fina vädret för vi ska sätta oss o ta en glass sen gå ut o gå :) =) D-VITAMINER :D! det gillar vi eller ? :)


Puss




Dagens låt är :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0