Hosta Hosta.

Jag hostar snart ihjäl mig , jag har hostat hela natten, sov inte en blund . försökte men sen vaknade man varje halvtimme. var så trött..
Men hostan börjar att avta , tror jag :S :O
Jag gick iaf till läkaren igår, har ett virus som spökar men så säger dom jämt när sdom inte vet vad det är förnåt. jag fick iaf host medicin, o skulle blanda panodil o ipren för att jag har hostat sönder ett muskel fäste i ryggen! .
då kan man ju fatta att man har hostat mycket !

jag kollade på bil idag, hittade en volvo 740 som var lila (A) den var fin. jag vill ha den , han som säljer den säljer den för 5000 =) ja ja men de blir nog inget med deet eftersom pappa tycker jag ska vänta .


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0