Snö oväder.

Jaa nu har de satt igång då ..
de snöar som attans o man kan knappt gå ut ... orkar inte med denna snö... jag som trodde det skulle vara borta ? :S .
Äntligen tänkte jag men nej nu kommer det mer mer mer mer o mer ! .
Ska snart lägga mig i sängen o ta de luungt . vila lite sen ska man inte göra så mycket . ska kolla min internet bank oxå .

utgång blir det på fredag trodde de skulle bli parken men det blir de inte för de skulle inte vara något  på fredag så vi får fundera på något ställe att gå till tjejer . ! :)

längtar faktiskt till söndag då man ska börja med modi fast :)! . i love it ... or not ..

Men men nu ska jag dra :)! pusss

+ jag bjuder på en låt :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0