Ingen bra start....

...på det nya året kan jag säga, igår natt precis på tolv slaget så slog jag i backen som var full av is med huvudet, jag tappade balansen när det var så många som kramade mig och samtidigt höll jag i min digital kamera .
jag kom tyvärr inte ihåg något sen efter jag slog i har bara lite svaga minnen om att några höll om mig och att de var några idioter som sa att jag bara fejkade allt .

Sen kom ambulansen, och därifr¨ån kommer jag ihåg, jag klev på den britsen och sen att jag kom till akuten och dom tog prover och tryck o sådant på mig.
jag fick en stor bomullstuss i näsborren . haha kom jag ihåg nu.
sen föflyttades jag till kirurgen på kungälvs sjukhus då , till en 4sängs sal.
det var en annan ung tjej i rummet också.
den natten var ett helvete morognen också. dom var tvungan att väcka mig varje timme för att ta blodtryck o puls och kolla i mina pupiller. allt var bra på natten men på morgnen så blev min puls så hög som dom var tvungna att fortsätta kontrollen så jag fick aldrig sova.

jag kom hem igår men dom ville inte att jag skulle åka hem men eftersom jag mådde bra efter att jag hade ätit så fick jag åka hem enligt läkaren men den doktorn var cp :S tyckte inte om honom .
men fick bra tips eftersom jag fick diagnosen kraftig hjärnskakning så får jag inte sitta vid datorn eller tv för länge och sen får jag inte skicka sms för mycket och de gör jag juh extremt mycket . men men får trappa ner på det då.
och jag får inte ens prata i mobil telefon eftersom störiningar kan påverka hjärnan och den måste ta de lungt. och jag får inte ramla en gång till nu under2 veckor för att då kan jag få värk o skador för livet. usch. men annars hade jag en bra nyår men ingen bra start kan jag ju säga :S !

Ja ja skit samma jag ska ligga ner nu o ta det lungt för snart måste jag på datan igen för då blir det plugga till körkortet .
puss pusss på er hoppas ni får en GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET :)!

Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin blogg, har du gjort den bilden på något sätt?;p hehe



kolla gärna min nya design och svara på alla mina frågor!;)



kram emma, http://askerkling.blogg.se

2010-01-02 @ 17:40:20
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0