Grinig dag

Jaa idag gick ajg upp tidigt, some people know why, Men men åkte till min syster med min mamma, vi var där o fikade lite, jag var tcungen att gå in o vila mig för hade så jävla ont i huvudet . .
Jessica ska till lipz idag och jag ville jätte gärna hänga med men kan inte ... OHHHHH!
det blir jag så grinig på jag kan inte göra något får inte göra något, känns de som, känns bara som att jag är isolerad i denna arga o bittra lägenhet ! .

Jaa som ni märker o jag lite grinig idag .
För jag är så UTTRÅKAD ! . o när ja är uttråkad brukar alltid jag städa eller läsa en bok men det får jag fan inte heller göra.................................



BLIR TOKIG ! .
SEn blir jag förbannad på personer som beter sig som 5 åringar . JAG HATAR DOM, löjliga små saker . väx upp..

ja ja :)

snart börjar skolan :S ?

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0