Ännu en Vit dag .

Jaa nu sitter jag här i morgon rock , vaknde nämligen för en 30 min sen :)! .
sitter o lyssnar på keith urban :D ! underbar ! .
ni ska få ett youtube inlägg av han =)! .

ska skriva klart detta inlägg sen så ska jag ner o äta frukost med mamma.

Idag så ska jag till stan med mamma en snabbis för jag måste byta ut min tung stav till en kortare :)! . de e härligt .

Ännu en vit dag idag , snön tycks kommer att stanna här ett tag men jag ska säga er en ska JAG VILL HA SOMMAR NU! :( .
Tänk er ligga o sola o bada . grilla o dricka goa drinkar :) mh mh mmmh <! :D

Men men nu ska jag gå ner o äta frukost måste ta en huvudvärkstab oxå .. fick ont i huvudet nu ....



PUSSS på er :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0