längtar till v.14, till sommaren o till den 2/6.

Ja nu sitter man i soffan med lap topen o kollar på mtv o lyssnar på trey songz - say ahh , grym låt :)
mamma har börjat jpbba idag så då blir de ingen bil, men jag ska köpa en egen snart när jag samlat ihop lite pengar till en :P haha .
Längtar iaf till v.14 för då ska jag börja "jobba" . ska gå brevid gång då o jag längtar jätte mycket.
Sen längtar jag som en röv till sommaren, värme o vara i grebbestad o bara ta de lungt, sola o bada o dricka :D ! :)
Livet !

Åka ut med båten till en Ö o bara vara . kan de bli bättre.
Ne? .
o man har ju körkort nu oxå ännu bättre. o så har man jobb i sommaren.. :D ! guuuud vad gött :D !

längtar oxå till den 2/6 eftersom då ska jag ta STUDENTEN!
*sjöng om studentens lyckliga dar*..... :D !
Hmmm undrar när vi får våra student saker o mössor . längtar efter dom :) .


Ja ja nu ska jag kolla vidare på tv. ska snart in i duschen med  .

ja ja puss pusss :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0