apelsin

Jag har blivit kär i apelsin alltså. äter de jätte mycket , o äter frukt jätte mycket nu, varför äta godis när de finns goa frukter :S ? hmm jaja..

är sugen på att tatuera mig igen. vill göra de på tatueringsmässan i trollhättan men de är så att jag har inte så mycket pengar o jag vet inte vad dom vill ta för de . jag vill skriva in terrors namn på hälsenan eller handleden :) . jag funderar på de...

ja ja :) ! vi får höra med dom o så får jag höra med jessica o fredrik om jag får tatuera in hans namn . de är ju deras hund men jag älskar honom ! :)

Ja Idag så ska man duscha, bada kanske, sen så ska man bara ta de luuungt funderar på att möblera om i mitt rum men orkar jag de ? :S :P de är frågan :P ^^ haha .. puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0