Stepbrothers

ja nu så vaknade man kanske för en timme sedan av att man var skit varm. tog de lite lungt hämtade vatten o drack sen så kollar vi nu på en bra film som man har sätt några gger :)
stepbrothers. fan va den e bra alltså..
Men snart ska man åka hem o äta lite o så sen blir de väl att åka tillbaka hit för att kolla p film om inte dom kommer till mig :) för de skulle vara trevligt.

igår så hade vi det trevligt drack lite smått o bara tjötade =) kenneth, johanna, malin, edon, annie o jag vsr det =)

synd att de inte var sol idag för det ville jag att de skulle för att kunna sola . men ack nej när man är ledigh då ska de vara de tråkigaste väädret... mycket blåst o liiiiiiite sol... jävla vulkan ?


Men nu ska jag kolla vidare på filmen =D pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0