check!

Jaa igår så var man o kollade på studentklänning o skor :) hittade faktiskt :D så nu e de borta o tatueringen är ju gjord nu med men den e inte klar, det ska bli tassar under namnet :) ! sen så e den helt klar men det får inte bli förens nästa månad när man har fått sin lön.

Idag så ska man städa sitt rum som man inte har gjort på länge sen så ska man då leta efter sitt busskoet som jag har slarvat bort... väldigt bra på att göra de :) ! .

Men jag ska även klämma in att sätta mig o plugga o så :) hur detta ska gå :S ?
Bowling imorgon med klassen kanske ? vet inte hur de  blir än. ? men men sen e man ledig på fredag o idag var vi tydigen lediga oxå =) ! tur att jag inte hade hittat mitt buss kort då :P haha !

Mmmh ja nu ska man fixa saker :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0