Bad bad

dålig uppdatering, förstår inte hur det kan ha blivit såhär.. haha
kte jag tåg till jessica, och vi åt o gjorde iordning oss för att åka till förfest, sen gick vi ut, gick till o learys (stavning) ? men dom hade inget dangolv öppet så vi drog till lipz :) där var de roligare vi kan om lite sent men fan va vi dansade, dansade hela tiden de va kul :) .
Sen i fredags så var vi hos jessica o hade trevligt , förtom att jessi´ca var fylle sjuk :) haha . stackarn, sen åt vi god påskmiddag :) ! .

sen åkte vi la runt 11 halv 12 där nåt . Sen i lördags så var jag hemma hos malin lite o sådär :) , åt tacos med min lillasysters pojkväns föräldrar som var nere på besök o sådär :) ! .
ja sen har jag inte gjort mycket alltså, idag hade ag velat träffa johanna o annie som kommer hem från lanzarote men mamma vägrar låna ut låne bilen hahahhah ! . aja ..


Nu ska jag dra o göra iordning mig har fortfarande morgonrock på mig :P . haha jag är lite seg :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0