Trött eller tröttare ?

Alltså är så trött .. vet inte vad de är med mig trött hela tiden..
Jaja imorgon är det skola ska upp till syo och sen ska jag prata med petra om tentamen ! , och prata med bengt om filmkunskapen o Micke ! , alltså jag har mycket att göra imorgon i skolan och allt det där hade jag tänkt få in på studietiden ! . ska se hur det går.

Aja har pluggat idag men det blev nte så mycket eftersom det blev bra program idag ! , greys kom juh men först innan det var det idol ! :) love it . älska onsdagar på tv! . mmh!

kanske ska passa terror imorgon om mamma går med på att ha terror hemma hos oss tänkte ifall det blir någon fest ändå i helgen ! .
hoppas det blir det. men tänkte iaf säga att då blir det ju enklare att ha en hund hemma o ifall det blir fest o jag måste dra innan jessica o dom kommer så kan mamma o dom passa honom så länge för om jag är hos jessica å det blir fest så kan jag juh inte lämna terror helt ensam där liksom :S .. eller jo det kan jag men nej ! om man ska passa hund då ska man .. :P eller va säger ni?.

Kollade iaf på greys o satan va bra det var :D ! , O malley dog juh :( ! trodde det skulle vara izzie men nej nej , det var allt Goerge.. fan ... ville inte att någon av dom skulle dö .. .

Sen kollade jag lite på fråga olle dokumänteren den är juh sjuk hahah ! , och sen blev det idol och det stod mellan killarna: patrik, calle, rabih (stavning), erik o rasmus ! och patrik, calle o RASMUS åkte ut ! .ville verkligen inte att Rasmus skulle åka ! fan då.. men men det är juh tittarna som avgör ... men dom var juh bra dom som kom vidare också så det är juh ingen fara ! .

Men nu ska jag Na na ! :D puss puss


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0