Skolan

Sitter i skolan och håller på med case ! , Hm vi ska typ ta reda på i olika kulturer hur man gör i vården och hur man kommunication o bla bla bla ! i dont know but i do it any way ! .
Idag när man kommer hem slutar juh 5! , så ska man spela lite med syrran o sådär :) !

Har fotografiskbild i 2 timmar idag . fy fan va tråkigt.. alltså jag är så trött.. men gött att man är ledig imorgon för vi har typ gjort jklart allt på caset :D !
så då har våran grupp bestämt att vi ska vara lediga :)! skönt .. alltså jag är svin trött..

Men men igår skulle jag varit hos min syster men det blev itne så för jag kom på i sista sekund att jag hade massa plugg att göra .. som var väldigt viktigt. och idag ska man fortsätta !
ska börjar med alternativ medicin, ska skriva en uppsats o redovisa den nästa vecka men iaf det är om ljusterapi! . så vi får väl se hur det går med det. ! jaja
nu måste jag fortsätta här .

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0