Skolan snart, Orkar inte !

ah vaknade vid kanske kvart i 11 idag.. Seg som fan är jag iaf.. orkar inte gå till skolan, tycker det är så jäkla onödigt att man bara har 1 lektion :S .
Ah idag ska jag plugga till provet vi har i sjukvård imorgon :O ! alltså shet . de e mycket man ska göra ..
kanske ska dra o sola idag med ? :P ^^

lämnade in uppsatsen om Leslie igår iaf :) ! jag hoppas att jag får G på den iaf.
har duschat precis så jag ska sminka mig och sådär , sen börja gå till bussen. tråkigt tråkigt.. blir spyfärdig bara jag tänker på skolan..
hmm jaaa men är väl i skolan vid typ 13:00 där jag ska möta Lottie !
funderar på om jag ska sitta kvar efter skolan och plugga till sjukvården . :S eller ?

Ja ja men nu måste jag dra ni får bilder på kläderna sen . var för sent att lägga upp några bilder igår ! .

Ska prata med T sen ! :D love it.


Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0