skolan o kalas :)

Hm idag har jag vart i skolan =( tråkigt nog, men har hunnit med ett arbete som skulle vara klart idag i en grupp :D det känns skönt att få det gjort, så imorgon är man ledig då :D ! de är juh ännu skönare :D hahah ^^

Sen idag så ska man på Kalas då , trevligt ska de bli, jag är jövligt trött men de ska nog gå ändå :D ! HAHA ^^

SKA nog gå o lägga mig en stund så att jag orkar med kalaset :)! .
min mosters man är det som fyller år idag :D grattis till han !
LÄNGTAR bara tills man själv fyller år den 30 november då man fyller 18 :D , jag längtar något extremt mycket..

Aja nog med det nu, jag vill köpa mina uggs , :( . ska fråga pappa efter pengar så att jag kan få köpa dem skorna, dom är så sköna att ha till vintern, sen så sa jag till becca igår att jag behövde en vinter jacka men det behöver jag juh inte :S haha har juh en som jag köpte .. haha ja ja  .


Nu ska jag gå o vila men ha de bra bra :D ! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0