Skola o lite såntdär:)!

Alltså jag är lycklig nu or something :) i dont know :S .
det känns konstigt iaf, Menmen idag har jag vart i skolan o börjat med Case, boring. och jag måste lägga i ett kol nu i alternativ medicin för att man skulle välja en terapi o jag valde ljus terapi o den uppgiften ska vara klar till nästa tisdag :O då vi ska redovisa den ! :O OMG , och själva för den delen :O ! alltså jag kommer att dö :O ! jag kommer skämmas ihjäl . hatar att redovisa själv för hela klassen, men det är bara att bita i det sura äpplet o göra det.
fan jag har liksom snart gått 3 år tillsammans med denna klassen ! SKÄRP DIG EMELIE!

jaja men ska snart gå in o vila o 10 min, sen göra lite frågor.
ska åka till skepplanda för att gå ut o gå med Malin o Johanna, nu blir det ut o röra på sig :D !

ska äta mat innan eller efter det är frågan bara :S ?

och skådespelaren i dirty dancing har dött :(! RIP .
alltså jag älskar dom filmerna och nu är han död ! NO! , när jag fick höra det av lottie så höll jag på att svälja hela tungan :O blev så chockad.. alltså de är juh sorgligt, folk dör så tidigt nu :(! han vara bara 57 eller något :(! ?. han dog av cancer iaf.

mitt Favoritprogram just nu är: Idol.
Min favoritlåt just nu är: Down - jay sean
Min favorit maträtt är: spaghetti :)!


Jaja men nu ska jag vila fast först ta en cigg o sen vila :)!

+ att jag hoppas att jag kan ha en shoppingtur med Jessica igen :)! det var trevligt o kul.

Malin fyller snart år också o då ska hon ha en fest, det ska kanske vara maskerad typ, o ämnet kanske ska vara Glamour ! :D jag vet exakt vad jag ska ha på mig då :D !
Det kommer att bli roligt roligt :D

Men men ha de bra nu , kommer in sen :D !

Pusssss pussssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0