Prov och Film dag !

Idag höll jag på att missa den lektionen som man bara har på fredagar. men idag så skulle vi ha prov.
försov mig och mamma fick köra mig , kom precis i tid till provet ! thank god ! .
Det var ganska lätta frågor, så det kändes ändå rätt bra att ha gjort provet.
sen direkt så tog jag bussen hem, stannade vid ica och köpte halstabletter och 3 filmer ! :)
Jag köpte the frontiers, säg att du älskar mig och Hostel ! :)
lite gamla filmer men det kan ändå vara roligt att ha .
sen gick jag hem i regnet :S fy fan vad de regnade .
när jag kom hem så satte jag på filmer Jumper, love that movie.
Sen satte jag på säg att du älskar mig.
ska snart städa och så för becca ska konfimeras imorgon och dp kommer det massa folk hem till mig .
men sen blir det mer film. ska nog kolla på någon skräck film , maybe the devil chair. :) ?
eller va tycker ni ?

är seg i hela huvudet iaf .. :O .
usch usch usch..

men längtar tills jag har städat klart för nu ser verkligen mitt rum förjäkligt ut :O! noway that i can sleep in that room .

ja ja men nu så ska jag kolla lite sidor sen ska jag städa städa städa :)!

Ha de bra puss puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0