Måndag o plugg !

Idag är det måndag, härligt, en ny vecka o en ny dag.
Sol är det idag men ganska mulet :/ tråkigt men men ! .
Ska plugga mycket idag, ska plugga på social omsorg, sjukvård o sen hälsopedagogik :P .
så har lite att plugga på.
imorgon i skolan så ska jag sätta upp mig på tentamen :/ ! men de måste göras. för jag vill gärna ta mitt körkort =P

Ska beställa tid snart till en peircing :) ! Yey, hoppas lottie hänger med o gör en hon med.. hehe det skulle vara gött !
nej men nu så ska jag ta på mig lite kläder o sen så ska jag ta ner lite plugg o börja och gå ut o röka :)! GOTT GOTT .



lev livet som om det vore som den sista dagen man lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0