Lycklig.

Igår kväll så hyrde mamma, jag o becca 3 stycken filmer :) , vi kollade på 2 av dom , slumdog millionare, Ink heart o the haunting :P .
vi kollade på dom två första filmerna för mamma vill inte se skräck och den ink heart alltså de är den bästa äventyrsfilmen jag någonsin har sätt  .. kollade på den hos jessica o fredrik första gången, dit ska man i helgen :) ! för att passa vovve :) ! yes yes :D ! love it .  och då får man träffa fredrik o Jessica <3 . saknar dom !

alltså just nu känner jag mig så lycklig ? , varför :P haha ?
jag vet inte något fel är det iaf . :P

Igår så fick jag hem ett brev från Gratisbio, som ni vet så är jag medlem där o då ska man samla poäng o sådär, och igår så fick jag hem ett 50 kronors presentkort :) det ska jag använda idag på lindex för jag har velat ha ett armband där :)! men de är kul kul :)!



Hehe bevis :)! <3

Jaja puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0