Lite helg o dagen.

ja hmm vart ska jag börja, ja i fredags så blev det så att jag var med sanna o träffade johnny, vi drog till ros, där var inget folk men det kom Lite senare :) ! sen drog vi till en annan fest, fjortis fest , drog därifrån.

sen igår så gjorde jag typ ingenting, vaknade tidigt typ vid 8 eller något sådant.
vi i familjen åt tacos o lite sånt gott o mysigt :) sen så fick jag ett samtal utav nina så jag drog till nödinge med henne för hon skulle äta o hämta legg för hon skulle till furulund, sen tog jag bussen hemåt o kanske var hemma vid 9 på kvällen :) ! och då hade mamma o dom precis satt på gladiator filmen ! <3, så den kollade vi på innan man gick och la sig, somnade som en stock när jag la mig i sängen ! , var så trött.
men vaknade vid halv 12 idag. gott att sova ut :D !

Men jag hatar verkligen söndagar :/!
det är segt faktiskt.
det händer ingenting men jag ska övningköra iaf ! :D yey me like !
snart blir det körskolan :O! fast min övningkörslärare har tydligen slutat men dom måste juh sätta upp mig på nya tider :S ? eller ? .

Ja ja men nu ska jag göra iordning mig för mamma kommer snart att hämta mig för då ska jag övningköra :)!

Bye bye ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0