Ledig 2 dagar i rad.

Gött nu har man vaknat, drömde madröm inatt, det var inte så mysigt men jag kom inte ihåg vad jag drömde men kom ihåg att de var en äcklig dröm.
har iaf varit ledig i 2 dagar nu från skolan :) de är rätt härligt =D .
hm idag så ska jag plugga i think :). sen ikväll så kanske man ska träffa nina om hon är piggare idag :).
gjorde ina naglar igår föresten, dom blev fina :D .

JAG SAKNAR GREYS ANATOMY! :D vill att de ska komma tillbaka nu så man får reda på om någon dör..
ucsh vad hemskt.. kom ihåg att jag grät floder när jag såg det sista avsnittet innan säsongen slutad ..

Men men man måste vänta .
lyssnar på chris brown :). i love him..
han har juh gjort en ny låt . kommer inte ihåg den men gå in på the voice.se :) så får ni söka där på musik o så ser ni nya låtar :).

Men om man ska hoppa in i duschen kanske?

ska ut o röka nu iaf och sen får vi höras senare ;)!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0