Köpa skor imorgon

Imogon då så ska man åka till överby men jessica, mamma o becca det ska allt bli trevligt, vi ska kolla på lite skor. eller ja, jag ska göra det iaf hihihi gött .

sen får vi se vad de blir . kollar just nu på en pinsam film, bara bea, den e gammal men den e sjukt pinsam, den handlar om en tjej som har 3 bästa komisar som har blivit av med sin oskuld ch då är det bara bea kvar, och hon gör allt för att bli av med sin oskuld .
sen handlar det om kärlek, sex, alcohol osv. som ni vet så är allt med i sådana B filmer.. ja ja nog om det..

haar ätit mc donalds eller ja, cheeseburgare :)

nu är jag jävligt trött ska ni veta .
nu säger alla här att jag måste sluta skriva för jag har juh mina naglar och dom "låter" säger dom.

ja ja ha de så bra så hörs vi imorgon eller så skriver jag ett god natt inlägg sen , få se hur jag orkar ..

puss pusss .

jag        o         lottie :D

Kommentarer
Postat av: Seam

Hej Hej laddat telefonen än?(A) hehe Kyss

2009-09-27 @ 00:11:14
URL: http://seam.blogg.se/
Postat av: Jag :)

strax :)

2009-09-27 @ 00:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0