Klippning ?

Hmm snart har en hel vecka till gått .. boring ! , jaja imorgon fyller juh Roynas mikael år o då ska vi hem dit o fira honom, o lite sådär, sen på fredag ska vi åka upp till pappa o dom och överraska dom :)! det ska bli kul, pappa har gått ett insektsbett på armen och nu har det blivit ett rött streck så jag o mamma tror att det är blodförgiftning eller något :/ .

jag ska snart ringa mamma så att jag får reda på vad som hände med pappa.
På lördag så ska vi upp till jessica o fredrik :) , passa collin o terror :) :D ! gott.

NU ska jag ner o plugga, röka o duscha :)! sen får jag börja laga mat.
idag blir det korv stroganoff :)! gott gott .

Jag har verkligen bitit i det sura äpplet idag, för nu MÅSTE jag gå ner i vikt känner jag.
jag gick ut o gick idag innan jag åt frukost :) duktiga jag .
ska ut o gå imorgon med efter vi har kommit hem från royna :)!

Hm ska höra med annie om hon har tid för en klippning eller något :) , jag ska fråga .. :)!

Men men nu ska jag ut i det dåliga vädret o röka ! .

Ha de bra puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0