Igår dagen ! o little more!

Okej, igår så vaknade jag upp o hade lite huvudvärk men sen var det bara upp o hoppa med johnny , ja ni vet juh för ni har juh läst de inlägget jag har skrivit innan, sen kom royna o sådär , vi åt glass o tacos :)! , gott var det sen så packade jag mina saker o åkte till Malin där malin, annie, johanna väntade på mig, jag gjorde i ordning mig snabbt, sen skulle vi ta bussen till alafors :)! ,
och där skulle vi ientligen inte stanna men de blev så ändå :)! men trevligt var det, ramlade i mina klackskor igår :O! fy fan de va så sjukt pinsamt ! men jag hade juh inte knäppt skiten ordentligt så jag får juh skylla mig själv :P men de var pinsamt minst sagt ! haha


Ja men så åkte jag hem i någon bil med någon christoffer, mikael o nåt sådant :S japp men man kom hem iaf ! gött de.

gick o la mig direkt o sen vaknade jag upp idag, blod på hela mitt ben efter jag ramlade :S , o världens huvudvärk :P Hahaha jaja , gick ner åt lite frukost, gick upp igen och sådär :)!

har kollat på lite program på tv:n idag bara men måste plugga ientligen men ska göra de imorgon för idag vill jag bara ta de lungt :)!
ska be lottie ringa mig snart oxå :)!

Men håller på att vänta på att mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan åka till malin o hämta mina grejer o sen hem o kolla på black beuty :)

Menmen nu ska jag ner ta en cigg o dricka lite juice :)! gott

men här kommer 2 bilder på min o lottie sen i fredags :P!


Pusss !



Kommentarer
Postat av: Charlotte

FAN vilka mögliga bilder hahahaha. ser ut som jag har underbett på första bilden :S eww..

2009-09-20 @ 22:04:11
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0