Gårdagen o idag dagen haha

Ja igår så blev det lite alchol, jag hade lovat malin o dom att vara med dom på kvällen o dricka lite , men dom passade barn så sent så det blev med lottie, jag o lottie skulle dra lite till Rosa först innan vi skulle fortsätta men det stängde precis när vi kom dit hahah :P! så det gick inte så bra :)! men men , sen så satte vi oss vid Ica för vi väntade på Johnny :)! , han kom o vi åkte hem till mig för att jag skulle byta leggins för mina andra gick sönder på ett visst konstigt vänster ! , ja ja sen så åkte v vidare till en så kallad fest :S men det kan jag ju inte säga att det var precis , det kanske var 5 människor där och dom satt o lyssnade på fjortis musik så vi drog fortare än ögat !

så vi åkte hem till mig och drack lite, jag lottie o johnny, sen drog helt plötsligt lottie :P! haha, o sen gick jag o jonny o la oss o sov, jag somnade direkt, var skit TRÖTT!, har inte varit så trött på länge, sen vaknade jag vid typ  idag gick ner o åt lite o sådär sen gick jag upp o väckte johnny :)! , han åkte efter en timme för han skulle jobba.

Och nu så väntar jag bara tills jag ska äta tacos o dra till malin o dom o göra iordning mig o förfesta för sen blir det party i Nol antagligen :P! ^^ .

jaja lyssnar på en skit bra låt men vet fan inte vad den heter :S hahahah de låter konsitgt men aah ..


Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0