Förlåt för den dåliga uppdateringen

Förlåt förlåt för den extrema dåliga uppdateringen :O! har ingen aning vad som hänt :P haha
men jag ska göra en lite kort förklaring vad som har hänt lite i helgen o så .
Jag var juh i grebbestad i helgen från fredag till söndag, det var härligt, tog bara det luungt och sådär. fick feber på lördag kväll där..

Sen på söndagen så åkte vi till Jessica o Fredrik o hälsade på dom :)!
det var trevligt, längesen man var där :) .
Sen åkte vi hem och då somnade jag typ direkt ! .

på måndagen hade vi bara 1 lektion eller lektion o lektion, studietid, men man måste komma på den för dom tar frånvaro o sådan skit :P
men de känns extremt onödigt att bara gå på 1 lektion liksom.. men men sen så åkte jag hem, lagade till mig en smörgås o bytte skor och sen satte mig på tåget upp till jessica för vi skulle shoppa kläder ! :)
vi hade riktigt trevligt iaf :) ! , vi gick där 3-4 timmar eller något :) ! love it .
jag köpte, 2 par leggins, skinnjacka, en kofta, linne, smycken, chailatte, tofflor till collin o skor :) sen kommer jag inte ihåg vad jag köpte mer.
Jessica köpte, 2 par leggins, 2 koftor, lite kläder till collin, en leksaksbil till fredrik, ett nagellack, en caffelatte vanilj, nässpray sen kommer jag inte ihåg :S :P ^^ .. men bra saker hade vi köpt iaf :)! och riktigt ttrevligt tack för den dagen jessica :)! <3, sen så åt vi mc donalds o kollade tåg till mig :) ! , sen så åkte jag tåget hem o var hemma vid halv 11 på kvällen..

ja och igår så var jag i skolan o provade studentmössa :)! riktigt fin blev den iaf !
en diamant mössa tog jag och skrev där fram Emelie ( ) Omvårdnad. och lite mer men orkar inte rabbla upp allt , så det blev jätte fint .. blir riktigt taggad nu kan jag säga ! :D
sen så åkte jag till stan o skulle bara kolla på present till becca men nej då köper jag mer kläder.. köpte en klänning o en till kofta sen så köpte jag ett jätte fint läppstift, ni får se på bilder sen på allt :) måste fixa mitt rum först ! :P

Så idag skulle vi ha skolkort men orka inte vara med på det .. så jag är ledig idag ! :D gott .
men jag har blivit sjuk istället :S det är inte så trevligt om jag får säga det själv, har jätte hosta o sådär, men gick ner till apoteket o handlade någon slemlöslig tabletter, dom skulle tydligen vara bra :) !  så nu ska jag bli frisk till helgen för då ska becca komfimera sig .. :) !
grattis till henne .

Men men nu så ska jag lägga mig med en kopp te o kolla film i think ! :) :D

men ha de bra bra bra bra ! :D

hörs senare pusss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0