Finally FREDAG!

jag är så trött så trött .. alltså förstår inte vad de är med mig. Ska åka till läkaren någon dag nu, min gluten läkare eftersom jag har jämt ont i magen, mamma tror att jag är mjölk allergiker, några nadra tror det är magkatarr, oh herregud ..
jag vill iaf bara ha bort magonten. längtar efter den dagen då man inte har ont i magen.
Men iaf igår så åkte jag till skolan på morgonen och slutade vid 17:00, fy fan.. jobbigt men det var kul. sen på kvällen åkte jag till Sanna, vi rökte vatten pipa och kollade på Idol.
när jag åkte hem så gick jag och la mig direkt ! . Trött trött.

Och vaknade kanske för 1 timme sen.
Ska ut o röka strax o sen så ska jag ringa Lottie o se om hon är vaken.
men idag hm vad händer då?, ah jag vet inte jag kanske ska träffa "J" eller ha en myskväll med mamma . hm jag vet inte vad jag ska göra :P .

jag gjorde mina naglar igår föresten, dom blev faktiskt bra, långa och fina :D I LOVE long nails.
Man kanske ska sola idag :D ? .
jag vill bli brun ! .


men nu ska jag ner, äta frukost o ta en cigg sen svara på alla sms jag fått i morse och föresten, ni från våran klass har ni också fått ett sms om studentmösserna ?

Pusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0