Fest.

Jadå va, i lördags så var det fest hos jenna, drog dit, men det var ganska tråkigt eller ja de fanns ingen musik o sen blev det som det blev. så jag o Nina drog med bussen hemåt men när vi satt på bussen kom vi på att vi kunde dra på efterfest men vi visste inte vart.
men så fick vi skjuts tillbaka til skepplanda och där hittade vi en efterfest, som var rolig :)! jag tyckte det var en skit rolig kväll..
men gårdagen alltså söndag ! var inte alls rolig, var bakis som skrutt.. haha
men idag mår jag bra iaf:D ! de är gött:P..
idag kanske man ska till stan med becca o sen träffa nina i slutet av kvällen :P ! . måste plugga idag med .. :O . har juh prov imorgon ! :O OMG ! kommer inte att klara av det ...


Men men nu måste jag dra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0