Vaknat tidigt ? :O .

Jaa jag vaknade då kl 7 imorse och kunde inte somna om men vaknade att jag knappt kunde andas, fick gå ner göra te och sen ta massa host tabletter o skit ! , ska ner till ica sen och köpa halstabletter !

Sen ska jag då klippa mig idag , kl 14:00 ska jag till salong Jessie och bli klippt av Annie :) !
det ska bli spännande :) , jag ska klippa upp de och sen kanske lugg , ska höra med henne och så .
Men ingen skola blev det idag hgeller, men imorgon MÅSTE jag verkligen gå man missar sjukt mycket så man hinner inte bli sjuk så är det. !

dom söker praktikplats också idag så de får jag göra imorgon .. segt .

ja ja idag blir det GREYS ! :D love it ! alltså verkligen älskar den serien . :) mmmh ! .

Så det ska man kolla på ikväll sen efter det blir det att gå o lägga sig ! men höres senare :)

 

pusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0