Stan . Shopping !

Ja idag så har man varit i körskolan igen då, har kommit rätt långt nu :)! de är gött, för nu känns de närmare den riktiga teorin :D ! ,
Efter stan åkte jag hem o väntade på pappa så han kunde lagt in min pengar på kortet :D ! .
Gött äre.
Och då drog jag o becca in till stan , köpte lite presenter, köpte till becca, lottie, malin o Nina, nu är det bara till min moster som jag har kvar att köpa till.
och det gör vi efter den 30:e

Övningkörde hem från stan , och kom precis hem, missat DH igen ! :O aja men va ska man göra ? .
Imorgon blire att träffa Nina o gå ut o gå och tjöta o sen kolla film :D !
de ska allt bli trevligt. hon ska ringa mig när hon vaknar imorgon.

Träffade A idag :) kul var det för var ju ett tag sen man träffade han.

Men men ska skriva mer sen puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0