Sallad på G !

Vart i skolan, alltså sådan där FN dag, så jäkla tråkigt, trodde att jag skulel dö, förså så var vi på en föreläsning där dom typ pratade om kvinnors o mäns rättigheter o sen hade vi lunch i 45 min o sen hade vi någon föreläsning med någon som stod o prata om sin sex levnads bla bla ! . aaah de va ganska tråkigt, visst dom var inte så tråkiga att lyssna på för dom drog skämt o så så man skrattade juh men annars BLÄ ! .

Nu sitter jag o väntar på min sallad, dom andra i familjen ska juh äta kina mat men jag vill ha sallad :) alltid gott.

sen ahr jag köpt fritidskort idag, o sen en parfym o foundation :)! . så de blir bara så denna månaden för jag ska köpa vitt smink o svart så jag kan vara död nästa helg eller nåt :D .


men orakr inte skriva mer nu . ha de bra ! ;d pusssss


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahaha, "så att jag kan vara död eller nåt" HAHA :D

2009-10-21 @ 17:36:00
URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: Neha

Riktigt fin i håret=)

2009-10-21 @ 17:52:58
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0