Körskola o Sannish!

Jaa idag gick jag upp kl 8 för att vara i trafikskolan kl 09:30 ! det var segt men de måste göras :) ! så upp var det bara efter att jag only hade sovit 4 timmar i natt pga min katt :S .. den skulle in i täcket hela tiden så det var lite svårt att sova om man säger så.

Ja men sen så hade vi studietid , och då ratade jag med petra om mina skolgrjer, tack för hjälpen ! .
sen efter skolan så gick jag ner o gjorde lite teori . och efter jag var klar med det så blev det hemåt. åt god mat och efter en stund kom Sanna till mig, vi tjöta lite o sen kom vi på en rolig grej ;) ! Anna-Lena var igång ;) ! . fast nu har hon tagit en liten ledighet tills imorgon :)! .

hahaha ja ni fattar inte ! :P ^^ .

Men ska dra ner till bussen nu för ska följa Sanna , ha de bra bloglovers ! .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0