Igår dagen o idag dagen :).

Jaa igår så vaknade jag hade typ lock för öronen o förkyld o hostan var på topp, kände inte alls för att gå upp ur sängen, men upp blev det trots att jag nästan vägra, åkte till jessica kom dit kanske vid halv 4, o så åkte vi o handlade o sen åt vi en god mat :) kräftor o krabbor :)! gottigott.
sen blev det lite dricka, jag drack så långsamt så jag blev inte full utan lite lullig.

sen gick vi å la oss..

vaknade idag kl 10 eller 9, sjukt tidigt men idag känner jag mig mycket bättre , fortfarande den äckliga hostan som jag klagar över ! , men den e förjävlig ! .
Idag ska jag hem o plugga, har juh 2 prov o hemtenta o grejjer :P .
så det bir plugg dag idag o sen ringa J! .

Ja ja men nu ska vi kolla film här:) sååå puss puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0