Gårdagen.

Igår så var jag hos Malin en stund , förfestade där en stund , för malin, louisa , sanna o lina skulle ut till krogen, men sen kunde inte sanna o lina så dom drog med mig, jennie, johanna o annie hem till johanna , där drakc vi lite till, jag blev inte full den kvällen igår ens , boring ! :P
vi åkte in till stan för att testa gå in på krogar, o där var vi ett tag sen drog vi kanske vid halv 3 eller nåt, o då blev det hemåt .. aah jag var väl hemma vid 5 eller något :S !

idag så är jag trött, men ska bara ta de luuungt idag, tror jag ? :P , får väl se om de blir någon fest haha ^^! .
Nee annars så åker jag till min moster med mamma :) ! . alltid trevligt . :) ! .

Men jag orkar inte skriv mer nu, skriver mer sen efter jag lagat mat :D ! LAx blire idag :)! .

Puss på er

Kommentarer
Postat av: orren

sv; Tack! :)

2009-10-17 @ 17:09:42
URL: http://orreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0