Frågetecken?

Alltså jag är helt tom i hövet, jessica har sagt några förslag men vad ska man ha på sig på halloween, jag o jessica ska kolla lite på fredag i morethanlove.se, en sex affär som har jätte roliga dräkter man kan ha på sig på halloween sen ska vi åka till partaj i trollhättan o kolla lite.


hoppas jag hitta något för snart är det juh, inte denna helgen men nästa där på... :O
Hmm jaaa de ska bli spännande . se vad alla andra klär ut sig till. de är så tråkigt när alla är djävular :O , de är så överskattat, de är lika överskattat att vara ängel eller häxa.

jag tycker man kan göra halloween roligt liksom :O ? eller va säger ni ? .

Jag har några ideer jag fick utav jessica men jag måste kolla oxå i affärerna :D ! kul o klä ut sig :D !


JAA denna helgen så är marknaden i vänersborg, det är mysigt o roligt där, förra uret jag jag med jessica o fredrik. :) !
DET ÄR JÄTTE TREVLIGT. just de anna var med oxå kom jag på nu :D . för hon köpte en t-hirt till sin pojkvän dennis där det stor nåt .. men de var en rolig text men kommer inte ihåg den.

ja ja :O . nu ska jag fortsätta att fundera :) !



pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0