Förlåt för dålig update idag !

Förlåt för denna dåliga uppdateringen idag men jag har verkligen haft mycket att göra, bara plugg, för jag tar juh tag i skolan nu som aldrig förr :S ..
jag SKA klara av detta nu :)! .
Imorgon har vi prov i sjukvård, och de känns som om jag kan det SKIT bra nu :)! men jag kommer säkert på hjärnsläpp när jag väl sitter där med pappret framför mig o håller i pennan ! :) nej nu ska jag inte tänka så men men..
ska plugga lite till kanske i en halvtimme o sen ska jag nog lägga mig i sängen o läsa bok o sen sova ! :) . för jag är jätte trött .

Har spelat lite Eye toy med malin o johanna o sen senare nu på kvällen så spelade jag lite med beccis .

Eye toy ( för dom som itne vet ) är ett spel där man har en lite kamera på tv:n o sen så har man ett speciellt spel till psp2 o så typ ser man sig själv o så tar kameran upp allt hur man rör sig o så finns det massa övningar där o grejjer :D ! skit kul .

Jaja men nu ska jag gå o plugga men God natt ! :D



Kommentarer
Postat av: Diana

skit fin =)

2009-10-17 @ 12:40:34
URL: http://dianab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0