En snorig dag .

Jaha vaknade imorse o skulle upp till skolan, men kunde inte röra mig, min fruktansvärda mensvärk och sen helt täppt i nösan, hosta o ont i halsen, ont i kroppen o sprängande huvudvärk. :O . trodde jag skulle avlida .

Ropade på becca o bad henne att ta upp värktabletter till mig o så som en sådan snäll syster man har så fick jag det och sen sjukanmälde jag mig ifrån skolan, kunde verkligen inte gå.
nu är jag jätte förkyld men försöker att bli friskt eftersom det är kräftskiva hos jessica o dom i helgen o dit vill man juh. så idag har det blivit Te med honung, vitlök o citron i :P ^^ ska man bli frisk så kör man på allt.
imorgon måste jag till skolan och sen efter skolan ska man juh till annie o klippa sig :)! det ska bli kul .

så idag blir det en snorig dag o plugg.
har gjort klart alternativ medicin, ska göra sjukvård frågor nu o sen social omsorg o det får räcka idag ! :D :) . men känner mig nöjd med alternativ medicin arbtetet :) !

men ska ut nu en snabbis o sen in på rummet o städa o plugga :) kul kul :D !

Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0