Elvis .

Jaa man kanske vaknade vid halv tolv idag, helt död men ledig idag .. de är härligt..
Igår så var man hos Malin o dom och drack lite vin o kollade på idol :) , Sen så träffade jag 3 stycken killkompisar utav mig ..
Fy fan va kallt de var när jag stid ute o pratade med dom, jag skulle bara vara ute i kanske 5 min men istället var jag där ute i 1 timme :O ! . så jag var ganska kall ..

Idag ska jag till skepplanda igen :) ska kolla på filmen Män som hatar kvinnor med Malin, joahnna o Annie . :)

Så detta ska jag göra idag :

  • Duscha
  • Äta lite mat
  • Ringa Malin
  • Ringa robert o Elin
  • Ge grejer till robert
  • Städa mitt rum
  • Åka till skepplanda
  • Åka o möta Elin
  • Åka till Skepplanda igen
  • Kolla på Män som hatar kvinnor
  • Hem o lägga mig !


Så , så blir det idag , känner mig lite stressad nu faktiskt. !
Men men så får det bli.
Lyssnar på Elvis presley :D längesen jag gjorde det ska nog dra till med lite johnny cash också :D !
ska nog ner o duscha nu tror jag .
Men hörs senare bloggläsare :D !

Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0