Beccas födelsedag o Lokal fest

Oj, dålig update , men har faktiskt inte hunnit har gjort massa andra nädvändiga saker . :)!
Igår så fyllde min lilla syster 15, först så var jag på körskolan på morgonen där sen kom jag hem o bakade o lite så,
Sen kom min moster o hennes man o sen jessica o Fredrik.
Vi firade både min moster o syster för att det Dom fyller år så nära inpå :)! om man säger så.

sen senare på kvällen så åkte jag till malin för att göra iordning mig , jag klädde ut mig till skepp o hoj :)! som jag lånade utav min syster Jessica.
Det blev jätte fint :D !
Sen så åkte vi buss till surte o där var det en lokal fest, Den var rätt okej men sen kom polisen så då blev de skit :P!
haha

Sen blev de någon fest i nol o sen drog man hem då :)! härligt :D!

Idag så ska jag dra till malin o johanna, kolla lite film sen får man se huir sent det blir .
:)
!
Puss puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0