Sportlife o Plugg

Vaknade halv 1 idag :O! , oj oj . lite sent , men kom juh hem sent efter att vänta bussar o jag vet inte vad!
Åkte hem, å la mig .
det var det jag gjorde :P ^^ .
Nu så hade jag tänkt att gå ner till sportlife, o sola :). Mysigt .
Sen så ska jag nog hem o plugga tror jag .
Ska plugga lite extremt idag tror jag, de är lika bra. känner mig sugen på det.

Städa mitt rum med kanske ? :) .

Och nu är det inte lååångt kvar tills man fyller 18 :)! .

Och på onsdag ska man göra halkan :O! .
OMG va jag är nervös !:O jag vill inte.... haha

Ja ja men nu ska jag kolla vidare här , o sen ner o Sola :)! .
hej svejs :)!


Kommentarer
Postat av: diana

skit söt bild på dig! =)

2009-11-02 @ 19:35:11
URL: http://dianab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0