Nu så =)

Jaaa har vart på praktiken idag :) , det var gött, började kl tio och fick sluta kl halv 11 ;P ^^! , vi gick runt o kollade lite men eftersom jag redan vet det sjukhuset så blev det ingen stor rund tur ;P ^^.
Men imorgon börjar jag kl 1300, lite segt faktikst...
Men men ... ska träffa min riktiga handledare imorgon :O mmmh nervös för det ! .
tycker att jag inte ska vara det men men ! :P .
Imorgon har jag körskolan kl 08 00 :O ! jävlar va tidigt ! .
men men , måste göras ;) för snart är det mitt KÖRKORT :)
kommit långt i teorin nu på datan :D ! . YEY! hatar teorin ....

Jag sitter här o ska lägga mig i sängen o prata med dennis snart ? .

Lyssnar på en bra låt :) ! '


Så lyssna :)!

Pusss ha de :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0