jaha ?

vet inte varför jag e uppe nu o snurrar ? . jag sitter här kan inte somna vågar inte smsa folk för dom kommer väl bara attt svara "jag ligger o sover" haha de är de resultatet jag tror att jag kommer få...
Eddie åkte ut på idol föresten, sådär ja ! , om Reza hade åkt så vet jag inte vad jag skulle göra, för att hon sjunger mycket bättre än Eddie . :) ! .
eddie sjöng oxå bra men inte för att vara så här nära finalen ..

imorgon eller idag rättare sagt så fyller Nina år , Grattis till henne :)! , jag ska komma o gratta henne o lite sånt :) sen så ska dom ut så då sticker jag hem ! :) . måste gratta henne juh ! .

alltså guuuuuuuuud ...... va gör jag UPPE ? ....

lugn helg denna helgen med blir det :) härligt det. !
få lite avslappning nu innan praktiken börjar ! :) !

lyssnade lite på gamla låtar av johnny cash :)! det var goa tider det :P ^^ .! GIRLS you know what i mean .

Ja ja =) men kanske skriver ett inlägg sen :) ! hehe . ska kolla lite vidare på bloggar o lite sånt :D :)


PUSSS på er =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0