Idol.

Fan då, Rabih åkte ut idag på idol, :( lite synd tyckte att hon andra eller eddie hade kunnat åka idag.. : / men men .. ja ja .
Ja åkte till skolan idag , kollade på våran operations film som vi hade gjort , och man kunde itne klippa bort olika grejjer så man såg när man gjorde massa tabbar :O! OMG VA PINSAMT DET VAR! .

Ja ja sen gick jag ner till trafikskolan, gjorde lite grejjer där :) . sen åkte jag hem la mig i sänge o sov .. :P
lagade mat o nu sitter jag här :P
Väntar på att J ska ha kollat klart på sin film :P .

hm har tråkigt o e seg o trött.... känner på mig att jag inte kommer att kunna somna ikväll heller .. men ja ja ;) ! .


Ska upp tidigt imorgon med , ska till min syster , vi ska gå på julmarknad o kolla lite :) ! .
Trevligt .
ska ta tåget halv tio o sen ska fredrik möta mig med collin o terror kl 10 där :)!

Ja ja :) ! men kommer in o skriver sen :) puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0