förlåt....

för en sådan dålig uppdatering men har varit på praktiken eller körskolan .. Eller hos min moster royna som jag är nu.
sitter på deras laptop i vardagsrummet o kollat på tv samtidigt :).
royna o mikael är i deras nya lägenhet, dom kommer väl snart hem :D tror jag ..
dom  har varit borta i en timme nu..

jag har köpt några tabletter idag för håret för att jag fäller/tappar så mycket hår nu, jag vet inte vad det beror på men börjar bli orolig så mamma o jag gick in på hälsoteket, där jag köpte lite för hud, hår o naglar. hoppas att det kommer att hjälpa...

Nu kollar jag på paradise hotel :D! o lyssnar på lady gagas o beyonces nya låt den är shäck tycker jag :).

På praktiken är det jätte härligt, jag har fått jätte snälla handledare och dem andra som jobbar där är oxå snälla , men vi får väl se fall dom visar sitt rätta jag senare i praktiken ;) man vet ju aldrig.

ska gå o lägga mig snart hade jag tänkt, ska upp kl 10 imorgon :) jobbar kväll alla dagar i helgen nu :)! . sen tidigt alla dagar nästa vecka... usch hatar tidigt :O ! . fast de finns mer att göra då men men..

snart så fyller man år oxå :D ! på söndag är det 1 vecka till så ska dom fira min 18 års dag . men på måndagen där så är det min riktiga födelsedag.. hehe

ÄR så glad att jag tagit vaccinet faktiskt, mycket svininfluensa nu och många som dött i det... man blir ju skrämd... men hoppas att de löser sig, att den försvinner för snart kommer man väl få maginfluensan/vinterkräksjukan ? *peppar peppar, ta i trä*


Ne nu så ska jag ut o ta lite frisk luft ;) ! .

Ha de bra pusss :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0