Valborg och lite annat !

Bilder kommer till valborg och hwelgen, men har inte orkat att lägga in än, sitter nu i skolan och har tråkigt.. , jag, robert, sanna , lottie och blomman satt hemma hos mig och grillade lite :) , dety var allt trevligt, jätte god mat ! :) . robert var så klart grill master som vanligt. fast jag satte igång grillen :O . , sen så satt vi och sjöng lite singstar och drack lite grann, sen började det droppa inj lite folk, sen blev det kaos, för sen kom det en person och slängde ut alla :P haha ! , men men trevligt var det iaf.

Dagen efter så åkte robert, sanna hem lite tidigt men blom och lottie stannade och kollade på film med mig, vi rökte lite vattenpipa och så :) vi kollade på filmen stay alive, den var faktiskt äcklig, dom började spela ett spel och om dom dog i spelet så skulle dom dö i verklighetem på exakt samma sätt ! :O .. lite kusligt. 

Sen kom sanna och robert igen och vi kollade på white chicks :) rolig den filmen alltså :) ! . MOVE BITCH! . 

sen när jkag vaknade på lördagen så städade jag lite och kollade lite film, en 4 timmars film som var kass ! :O . usch , den var så kass.... Sen gick jag till statoil och tanakade på min mobil och lite så..
Sen ringer johanna och malin och jag drog till fest :) vi festade lite grann och sen åkte jag hem :) . vaknade och städade och väntade tills mamma och pappa skulle komma hem ! :) 


 Så nu sitter jag i skolan har precis haft bild och kurator tid. jag är jätte trött vill bara hem och sova ! :P .

Men nu ska jag dra så ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0