Sunny day!

Jaa va ska man säga, jag hann komma hem i ungefär i 15 min efter ida ringer och frågar om jag ska med till Lisa, Så jag gick till centrum i den värmen som var :O , Sen så satte vi oss i solen och pratade lite. Sen när väl bussen kom så var de inte en ny buss utan de var den konstigaste bussen jag någonsin har sätt :O .
Den var så ful och så gammal :S .. aah ja vet inte vad..

Sen fick vi gååååååååååååååååååååååå upp för en jäkla äcklig backe som jag redan hatade första gången jag gick den ! .
Men men jag får väl vänja mig ! :)

När vi kom till lisa så var Hennes kompis Sandra där, ida började laga mat direkt och sen kollade vi på film och sånt mys :)

Sen övningkörde jag hem, körde hem ida ..

Så nu sitter jag här och har as tråkigt... har pluggat lite ska plugga mer men orkar inte ! :O .

Ha de Gött !

Lovie Lovie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0