Städ dag

Vaknade upp vid halv tolv, tog mina piller, sen gick jag och la mig i sänge och kollade på film..
Sedan gick jag in till becca o väckte henne . satt där och pratade en stund..
Sen åt jag lite frukost och kollade på tv.
Pappa kom hem tidigare idag , han hade jätte ont i ryggen sa han.
sedan blev det att städa, städade mitt rum, data rummet, hallen där uppe och toaletten..
Skurade som en gris.. herregud.. men de känns som om man bara glider runt med smutsen under fötterna och går runt med de hela tiden... ÄCKLIGT ! .
Fått någon städmani nu tror jag..
Städade i köket o hängde tvätt.. hjälper mamma lite, för när ja ser på henne när hon springer runt och gör allt själv så mår jag dåligt..

nu har jag precis badat, ska ta på mig nattlinne och kolla på dirty dancing 2 som kommer på kanal 5 nu ;) . alltid lika trevligt ! .



Ha de bra .

See you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0