sol dagen.

Inatt sov jag hos Frida som har vart i grekland, skit brun ! :) vill oxå resa utomlands ! :( . usch...
Iaf, vi kollade lite på hem till midgård haha ! så jäkla roliga är dom, sen så somnade vi och vaknade upp att jag fick ett sms av lottie som de stod att hon hade kommit till skolan även om vi inte hade någon ! :O.. haha
Så jäkla roligt hahahaha höll på att skratta ihjäl migg när hon hade vart hemma hos mig och knackat på :O :P , när ja inte är hemma, då hade becca öppnat dörren och blivit helt chockad ! . :D du är rolig lottie!

nej sen så kom lottie till frida och vi satt och solade och pratade lite, sen drog jag och lottie hem:) , skönt skönt..
Grillade kött, åt potatis sallad med vitlökssmör ! :D :) så underbart gott :) .

Sen så satt vi bara ute och solade lite granna :) . mys pys.. sen åkte hon med bussen, sex is good sex is fine, doggystyle or 69 :P! hahaha



Nej nu ska jag dra mig :D !
Lovie Lovie!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Inte någon bra morgon för mig inte :D hahah.

mmmmmm god mat. hungry hungry hippo.



sex is good sex is fine, doggystyle or 69 ! PING

2009-05-13 @ 19:46:05
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0