skööönt !

Idag vaknade jag vid typ halv 11 eller något sådant gick upp och gjorde frukost.. jag somnade vid typ halv 12.. vaknade vid halv 3 och hade drömt en jätte konstig dröm :S haha !

De var jag o lottie som var någonstans :s ja vet inte vart de var för jag kände inte igen de, sedan fanns det en kille som båda var kära i , Sen efter ett tag så blev jag tillsammans med denna killen för lottie gick med på de, men de var något lurt med denna kille, han var mördare , men de visste inte jag men de visste lottie och sen jagade den här killen mig och ville döda mig..
helt plötsligt sprang jag in i ett rum och där satt hela min klass :S .
Ida och jag var i en grupp och vi skulle äta massa inälvor och grejer :S som fear factory :S .. alltså skit snuskigt, sen skulle jag sno massa inälvor för att ida skulle ha de till middag .. aah den va riktig skum den jäkla drömmen :S .

Fatta ingenting men äcklig var den för den var verkligen riktigt. eller de kändes verkligt..

jä jä , nu ska jag packa till grebbestad ska åka dit idag :) ! ska bli härligt men inte i detta vädret men de skulle bli fint imorgon ! :)

Ha de bra ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0